24 aylık oğlum bugün kaşla göz arasında yanımda sandalyeden düştü kolunun üstüne. Koku ağrıdı sanırım şişme morarma falan yok ama bileğini bukemiyor sanırım bileğini incitti. Ve eşim 10 günlük göreve gitti götürecek kimse de yok. Maglum birde pandemi yasak. Ağlamıyor normal çizgi film izliyor ama elinin üstüne de basamıyor birşey veriyorum alıyor yukarı doğru TL tutuyorum uzanıyor alıyor ama bileğini oynatiyorum ofeliyorum ben bukerken ağlıyor ne yapmam lazım ya bu durumu yaşayan var mı kırık çıkık olur diye korkuyorum.