Merhaba arkadaslar 9 aylik oglum var beslenme konusunda kafam cok karisik kahvaltida neler veriyorsunuz mesela ben omlet yapiyorum yaninda peynir ekmek ve zeytin yediriyorm bazende yulaf ezmesi pisiriyorum yumurta peynir pekmez ekleyip mama gibi yediriyorm 1 2 saat sora emziriyorum uyuyor uyaninca 180 cc devam sutu veriyorum ( sutum az oldugu icin ) aksamda corba cesitleri yapiuorm icine tam bugday ekmk ici koyuyorm veya sebze yemekleri yapiyorm 2 3 saat sora meyveli yogurt yediriyorm aralarda yine emzirip en son yatarken yine devam sutuyle gunu kapatiyorum sizce yeterlimidir kilo alimi guzel ilerliyor 9 bucuk kilo siz neler veriyorsunuz kahvaltida ve aksam yemeklerinde? Mesela aksam yemeklerinde tek cesit degilde 2 cesit yemek versem olurmu kofte yanina pilav gibi fikirlerinizi ve ogunlerde neler hazirladiginizi yazarsaniz cok memnun olurum