2erkekanasiii Ya burda okuyorum ne kadar hoşuma gidiyor yok şöyle aktiviteler yapıyoruz oynuyoruz beraber falan. Ağustosta 3 yaşına girecek. Bende heves ediyorum yapıyorum ilk başta oturuyor sonra hemen vurmaya dökmeye dağıtmaya başlıyor çok hareketli bide
Sezenaksukarademir 2erkekanasiii 2 yaşında oğlum var. Bir etkinlik süremiz en fazla 15 dakika ardından hemen döküyor ve dağıtıyor. Ben de artık fazlalık oyuncakları kaldırıyorum ve 2 hafta da bir yer değişimi yapıyorum. Böylelikle oyuncaklarını özlüyor. Kendi kendine araba sürüyor puzzlerını yapmaya çalışıyor
Ela41 2erkekanasiii 22 aylık kızım hıç oyuncakların yuzune bakmaz ben oturur oyun kurarım 5 dk sonra ılgılenmez cok hırcın herseye ıtıraz eder ıı dedınmı bıttı gerısı feryat fıgan aglama cok yoruluyorum dişlerımı sıkmaktan kırılcaklar artık😇
MayneymisAltintop Ben kızıma makarna ile montessori etkinlik hazırlıyorum makarnaları katır kurur yiyor 🤦🏻♀️ diyorum bu bebe özünde Karslı ne bekliyorsun ki,😂😂😂😂
GoGirl 2erkekanasiii ben de her gun etkinlik kurarim hem de kac tane hepsinin suresi 5 dk gerisi dagitarak oynama
Busra2961 2erkekanasiii Aman erkek çocuğu hep şiddet hep şiddet 😄😄😄Valla şu 10gündür önüne hiç bir şey koymadım darlanıyorum sağdan sağdan geliyorlar bana 😂😂
Busra0102 2erkekanasiii benimde oğlum öyle 4 yaşında durduramiyorum hep dağıtım istiyor sabah altı bir enerji patlamasıyla uyanıyoruz ben kahvaltı hazırlamaya gidiyorum döndüğümde evin altını üstüne getiriyor o yetmiyor ablasını dolabindaki kıyafetleri yerlere atıyor
Ozgecinar 30 aylık oğlum bizde aynıyız. Oyun kurabileceği eğitici oyuncaklar puzzlelar alıyorum 5 10 dk oynuyor sonra herşeyi zevk alarak dağıtıyor. Bende vazgeçtim o tarz oyuncaklar almaktan. Trambolin aldım tepesinden inmiyor enerjisini atmasına yardımcı oluyor 🙈
Ozgebur 2 yaşındaki oğlum su ile oynamayı çok seviyor koysam banyoya saatlerce kalır bardaktan bardağa su boşaltır kaplara su doldurur karıştırır bazen oyuncaklariyla oynar ,müzik açar oynarız beraber.
otose_san 2erkekanasiii 2 yaşına girdi büyük kızım, beraber yaptığımız yegane aktivite koridorda koşmak 😂 arada isterse top oynuyoruz, bi de hayvanları var arada onları alıp seslerini taklit etmeye çalışıyoruz beraber, onlar da max 10 dk