Hepimom ben hala kaşıkla pütürlü yediriyorum. Her ay da kontrole gideriz doktorumuz henüz geçiş yaptırmadı. Söylediklerini uyguluyorum ana öğünü (emmediği için ) mama olması şartını sürekli bastırıyor ara öğün olarak yediği kadar kaşıkla çorba vs veriyorum . Geç kalındığını düşünmüyorum