dndgl-7 [silindi] sütümün azaldığını hissediyorum bırakmıyor zaten beni ne doğru düzgün su ne de yemek için 😩
Nadireela dndgl-7 bize yüzü çok kötü olunca kortizonlu krem verdi 5 gün sürdüm geçti sonrada nemlendirici losyonlara devam ettim