Kizim 2 ay 21 gunluk. Sadece anne sutuyle memeden besleniyor, son zamanlards
emzirmek cok zor olmaya basladi.
emzirme pozisyonuna aldigim an agliyor o kadar agliyoe ki memeyi bulamiyor ayaga kalkiyorum yuruyorum hareket ediyorum oyle memeyi buluyor. Alerjik ve reflusu var gaviscon kullaniyoruz. Gece emzirmesinde ve sabah emzirmesinde sorun yok ama gun icinde emzirmek tam iskence olmaya basladi. Bu meme reddi mi neden olur , nasil duzeilir
oneriniz var mi?