Arkadaşlar bebeğim 6,5 aylık göğüslerimi uzun süre emmesi lazım sütü indirebilmesi için süt gelincede Max 2 dk güçlü bir şekilde emiyor boşalıyor süt hissediyorum sonra bagiriyo diğer memeye geçiyorum onu da 2 dk emiyo bitince bagiriyo. Gece de çok sık kalkıyor emmeye açlığından. Bugün Aptamil mama aldım uykusunda verdim 90 ml içti derin uykuya daldı. Memeden süt çok sonra iniyo sinirleniyo, sagarak öğrenirim dedim iki memeden 40 cc çıktı çıkmadı yani mamayla mi devam etsem yavrum aç galiba ne yapicam bilemedim