BetulA Hayırlı akşamlar🥰 4. Ayda kullanılan mamaları gördüm normalde 6. Aydan itibaren derler hep şaşırdım. Kullanan var mı yada kullanılması gerekiyor mu
Vyildz BetulA canım bazı bebekler bir çok sebepten 4.ayda veya 5aylikken başlıyor ek gıdaya doktor tavsiyesiyle başlayanlar oluyor onlar için ama çok küçükler hazır gıda almıyorum ama alana da saygım var vakti olmaz yapamaz alıyordur bişey diyemem tabi ki
leynanin_pembemantosuu BetulA 4+ olarak kavanoz mama değilde sütlü pirinç unu verebilirsiniz 4+ aya uygunlar ben arı mana marka veriyordum
Fatmabkdmr Canım kullanmak bana göre doğru değil. Biz 8 aylık olucaz kavanoz mama çok zorda kaldığımda aldım o da 2 ya da 3 kezdir. Evde onun dışında hep kendim yapıyorum.