bernakoc Allah kolaylık versin bacım. Bende bebeğim tam 15 günlükken başladı gaz sancıları baya baya mosmor oluyordu çoçuk masaj bisiklet hareketleri yapa yapa biraz olsun çıkarıyordu ama sonra çıkarmamaya başladı colinox bitkisel gaz damlası aldım doktorumuzun önerisiyle sabah akşam 10 damla verdim 1 aylık 10 günlüktü o kadar işime yaradı bu gaz damlası kendi çıkarıyor artık Allah’a şükür şuan 2 Ay 26 günlüğüz hala daha kullanıyorum. 3 buçuk aylığa yakın bırakmayı düşünüyorum. Ama damlayı size öneririm 3 damla değiştirdim biogia ve Nursel harveys ama ikisi de bi işe yaramadı colinox baya baya etkili bir gaz damlası ve ilaç değil bitkisel iki arkadaşım da ondan kullanıyor hepsinde işe yaradı