Mrb oglum 8 gunluk bugun aniden sag gozunden cabaklanma basladi boyle yesil bi akintida oluyor nefen oldu bilmiyorum ilik suyla siliyorum ama tekrar tekrat oluyor surekli uyuyip uyandiginda gozu yapisiyor resmen temizliyorum ama yine oluyor akiyor sulaniyor imternetten baltim goz yasi damarlarinin tikanmasiyla veye kiprik alti iltohaplanmasindan olurmus doktora gitmelimiyim ya eger artarsa mutlaka pazartesi gidicem ama evde uygulayabilecegim biseuler varmi basina gelen doktorun tavsiye ettigi bisey