GamzeEbrar Arkadaşlar doğumdan sonra bazı sağlık sorunlarından dolayı korse kullanamadım şimdide göbeğim kaldı ve fazla kilo veremedim inceltici tayt ya da korse kullanmak istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız ürünler var mı acaba?
Wanderlust GamzeEbrar trendyolmilla toparlayici orme tayt var onu aldim yuksek belli tok kumas memnun kaldim yorumlarina bakabilirsiniz. Yada 5incanpolat sitesinde toparlayici taytlari inceltici etkili onlar da cok iyi ikisini de onerebilirim.
Sena00 GamzeEbrar bende trendyoldan onlara bakıyordum şimdi kullanıp memnun kalan varsa alalım bizde 😊
Bebekcik2406 GamzeEbrar benimde göbeğim çok kaldı çok kilo aldım şuan 5 kilıço verdim bacaklarım inceldi ama göbeğimde sarkma var yamuna korse kullansak toparlar mı acaba lütfen bilgisi olanlar kullananlar akıl versin göbeği toparlamam lazım
Burcu11 Bebekcik2406 yanına korse sıkı bir korse ben doğumdan önce almıştım şimdi oluyor daha çok sıktığı için mideye baskı yapıyor fazla yiyip icemiyorsunuz ben şu ictigimde ağzıma geliyor. Günde 6 saat takıyorum bazen takmıyorum bebeğimi emzirmk zor oluyor. İnceltici tayt da aldım o da toparlıyor uzun süre ve düzenli kullanımda işe yarar . Birde en önemlisi düzenli beslenmek hepsi birbirini destekliyor 🤗
hanasil Korse owli kullandım, taytta suwen toparlayıcı sıkılaştırıco olanı kullanıyorum gerçekten etkisi gördüm tavsiye ederim