nehirim_
gece olduğunu anlaması için sesinizi çok alçak tutun , gerekirse sadece mırıldanın. Aksi taktirde gece-gündüz ayrımı yapamaz, geceleri oymak ister, uykusunu uzun tutamaz. Bir de gece uyandığında hiç ışık yakmayın, yakmak zorundaysanız da çok loş bir ışık yakın. Kaka olmadığı sürece alt da değiştirmeyin (tabi gece bezinizin 12 saatlik kuruluk sağladığından ve kremini sürdüğünüzde emin olun).
Doğduğundan beri konuşmak en güzeli, ben de öyle yapmıştım. Hatta hamileyken başlamıştım. Doğduktan sonra aileler hatta eşim bile bebişle konuşmama anlam verememiş, bir de bunu yüzüme söylemişlerdi. Ben bir şey okumdan/bilmeden konuşmaya başlamıştım kızımla ama ne kadar doğru olduğunu herkes yazılı kaynakları okudukça anlamıştı☺️