Arkadaslar 9 ay 28 günlük bir oğlum var 2 gündür inanilmaz iştahsızlıgı var dün poposunda 2 nokta halinde kırmızılıklar gördüm pişik isilik sandım 2 kez yıkadım ve akşamına ateşledi bugünde göbeğinde ve yüzünde kırmızı noktalar vardı şükürler olsun ki atesi bugün hiç olmadı ama iştahsızlıgı mevcut surekli su içmek istiyor internetten de araştırdım bir kaç sene evvel bu hastalık bebeklerde ve çocuklarda ciddi bir salgınmıs ve tedavisi aşısı yokmuş kendiliğinden geçiyormuş var mı başından geçen acaba.? Kendim teşhis koymadım elbette ama bütün belirtiler onu gösterince sizlere de sormak danışmak istedim. Şimdiden teşekkürler 🙏🏻🥰