ipek5151 kesinlikle almayın kızlar ben aldım 2 ürün 110 tl tuttu gelenle resimdekilern alakası yoktu kumaşları çok kötü kalıpları farklı geldi aradım degistirirz efendim gönderin tekrar dediler gönderdim 5 ay oldu belki ne gelen var ne para ödemesi aradım kaç kere açmadılar whatshptan instagram dan engellediler