kaymakliekmekkadayifi Anne4 aaa oyle mi gercekten bilmiyorum canim. Bana hastanede o sekilde soylemislerdi dogum yaptigimda ama bence kilosu iyi gibi bu sekilde giderse benim kizimda 3. Ayin o civarda olcak sanirim. 2930 dogdu 1 ay 4300du pazartesi 2. Ay kontrolune gitcez ama evde olcebildigim kadariyka 5500 civari gibi. Yine aybi oranda alirsa 7ye yaklasicak benimki de
Alpaslanceylan Anne4 canım benım olum bı anda aşırı kilo aldı . Doktor vücudu ıcın zararlı dedı su an 1 yaşında 12 kılo su an normal sınırdayız ama boyu uzun oglumun . Dıkkat edılmesı gerek yanı benım doktorum öyle dedı
Asiimmmm Anne4 benim bebegim de 3.150 doğdu 3 ay kontrolünde 7.300 cıktı önceleri hızlı alıyor belli bir aydan sonra kg alımı yavaşlıyor
Tugcecivan Anne4 benim oğlumda aynı benimki sadece anne sütü bir kutu mama aldım üç aydr bitmedi oda bazen acliktnmi ağlıyor diye düşünüp veriyorum haftada bir yada iki kere , oğlum 4050 dgdu 3 aylık 8050 kg geldi dört aylık 8550 geldi yani ilk üç ay sadece anne sütüyle çok güzel kilo aldı budnan snra dktor yavaşlar dedi hiç kilosu falan varsa demedi bnce her bebeğin yiyişi ve yarayisi farklı
Anne4 Tugcecivan oyle ama acaba yururken vs zorlanir mi diyede dusunuyorum. su an donerken zorlanıyor mesela
Tugcecivan Anne4 Sanmam bnm bebek çok harketli mesela ve şuan dönme cabasinda bnce bu kadar dert etme cnm ve prmaklarimzdan tutunca kendisi kalkmaya çalışıp öne dgru atıyor kendini ,kiloyla alakalı değil bnce bu durum
mrv5556 Anne4 10 aylık 11 kilo oglum maşallahı var tosunum benim 😍 yuruyunce atar kilosunu diye dusunuyorum
Balkupu Anne4 bunu sizi takip eden çocuk doktoru daha iyi cevaplayacaktır kilo alımı baya iyi, mama vermek fazla mı acaba diye düşündüm, sütünüz yetiyo olabilir, biz 6 aylığız o kiloyu daha görmedik😁
Anne4 Balkupu sagarak veriyorum cnm. bazen sagamadigim oluyo. o anlarda mama veririm ama o da 2 3 gunde bir tek biberon. cok az yani😌
Deletedmom636262 Anne4 benim oğlum 6. Aylıkken 10 kiloydu Canım anne sütü şimdi ek gıdaya da geçtik normal demişti doktor anne sütü ise
Anne4 Leyla-564 sutumu sagarak veriyorum cnm. eger sagamadysam o sekilde mama veriyorum ama o da 2 3 gunde bir biberondur yani. ayda 1 kutu anca. ictigi sütlerin yaninda esamesi okunmaz😅