Anne4 kizlar oğlum 3345 kilo dogdu. 3 aylikken 7 kiloydu. 4 aylik olmasina bi kac gun var su an. 8 kiloya yaklaşmıştır galiba. anne sutu veriyorum arada bi mama veriyorum. ayda 1 kutu kadar mama yiyor sutum yetmeyince. sutumu de 3 saatte bir veriyorum. genelde 120 ml kadar veriyorum. bu kadar kilo almasi normal mi sizce. ben ve esim dahil ailemizde hic kilolu kiside yok. kilolu olmasınin dez avantajlari var midir acaba
Mom44454 Anne4 canım bizimfe aynıydı yaşını 10 kiloyla kapattık o aylarda hızlı alıyor sonra yavaşlıyor baya korkma
bikerem Anne4 benim oglum da 6 aylik kontrolde 9.5 kilo geldi. 2520gr dogdu. Anne sutu aliyir ek gidaya da geçtik epeydir. Boyu 76 cm o yuzden kilolu görünmüyor. 4 aylik 8 kilo abarti bi kilo degil
Minikuzu Anne4 dert etmeyin bi ayaklanınca zayıflıyorlar boya gidiyor. Zaten artık fazla kilo almaz aylık 200 gram anca alır
MihraNilkuzusu Anne4 Benin kızım da 4 ay 13 günlük 8300 gram ama doktorumuz boyuna göre normal olduğunu ve bu aylarda hızlı aldıklarını ek gıda dönemine geçince yavaşlayacağını söyledi. Hatta emekleme döneminde baya azalabilir kilo alması şimdilik normal görüyorum dedi. Boyu 70 cm şuan kilosunu göstermiyor. Doktorumuza güvendiğim için şimdilik endişe etmiyorum. Hareketlenince ister istemez kilo alımı yavaşlayacaktır endişelenmeyin
Dogacdmn2020 Anne4 benim bebeğimde 3 aylıkken 7.600 dü gayet normal şu an 4 aylık sekiz üstüne çıkmıştır aynı şekilde bizde anne sütü mama gidiyoruz hemşire bana 6 .aya kadar kilo alımı iyi olur sonra biraz zayıflayacak korkma demişti
58vildan Anne4 benim ilk oğlum da 3750 dogdu 3 aylıkken 7 kiloydu 4 ay olmadan 7800 dü sadece anne sütü alıyordu ama sistemde obez diye çıkıyordu anne sütü aldığı için bişey olmaz dediler mama alanlara azalt diyorlarmış seninde sütün yetiyordur verme bence mama
caffemacchiato Anne4 Gayet normal, kizim 4 aylikken 9 kiloydu, ama tabi boyuda var, esim 2 ben 1,84 cm kucuk birsey beklemiyorduk zaten. yurumeye baslayinca yavasliyor kilo alimi
Minneee Anne4 Bizim de 3,5 doğdu sadece anne sütü alıyor 4.ay kontrolünde 7,2 çıktı. Belki sütün yetiyordur ama ana yüreğin çocuğu aç mı görüyor acaba 😁 Doğduğundan beri oğlum için ohh çok iyi doydu diyemedim. Kustuğunda annem fazlasını attı diyordu bende boşluğu doldursam mı emziğini kustu açtır o diyordum. 🤣
Anne4 Minneee hahha cok guldum buna😅 sorma. ac goruyoruz galiba😅 bende esime kiziyorum hep. cok sarsiyosun cocugu kusturuyosun diye. senin yüzünden kilo alamiycak diyorum. kafam gidiyo arada😅
kaymakliekmekkadayifi Anne4 kilosu iyi mi bunu en iyi doktorunuz soyler ve her bebek ozeldir bence kiyas yapmayın ama sanirim mama miktariniz fazla gibi geldi bana 120 cc emin olamadim ama her ay 30 cc arttirmak lazim demislerdi bana mama kullanman gerekirse ilk ay 30 ikinci ay 60 oyle oyle git demişlerdi. Ama belki bebegin kilosuna bagli degisiyodur
Anne4 kaymakliekmekkadayifi mama cok nadir veriyorum cnm. 2 3 gunde 1 kere anca veriyorumdur. o da sutumu sagarak veriyorum bazen sagamiyorum anca o. sekilde. mama veriyorum. mamayla stabil beslemiyorum ama 120 cok degil. mama uzerinde 150 mi. ne verilmesi lazim yaziyodu
ozgiltrr Anne4 bu aylarda öyle oluyor sonra duruyor ama biraz ayaklanmaya başlayınca da genelde sabit kalıyor
MirayMom Anne4 6 aylık 11.200 Gr sadece Anne sütü ama dis çıkarmalar falan basliycak hareketlenmeler falan zayıflarr hep kilolu kalmıyor bebeklerr
iyilik80 Anne4 benim bebegimde ayniydi 6 ay 15 gunlukken 9kg 74cm di .ama disardan zayif gorunuyor😌sizin boy kac acaba boyunada bagli biraz