4 ay 8 günlüğüz 2. Ay aşısından sonra sürekli ayağımda salladım şimdide gece çok uyanmaya başladı sallamadan uyumuo. Yatağında kendi uyusun pışpışlayarak diyorum çok ağlıyo beyaz gürültüde açıyorum tabi. Alıştırdım iyice ayağa. Nasıl aşacağız atak dönemindeyiz ayrıca da