Merhabalar bizde de aynı sorun var. Bende Kendi kendime acaba süt çok mu geliyor da ağzında süt bulunuyor diye. Okuduğumda tam midesine inmemiş veya pozisyonu rahatsız. Sütünü içirip yatırdığımda hemen ağlamaya başlıyor ağzından süt akıyor, bende son çare olarak gazını çıkarıp koynumda uyutup rahatlatıp öyle yatağa yatırıyorum ve uyanmıyor. İlaç kullanma taraftarı değilim hiç. Gaz sorununa san simplex kullanıyorum.
Sepette yatıyor oğlum yanımda. Reflü yastığınız yoksa döşeğinin altını kaldırın biraz yastık veya herhangi bir şeyle bi 10cm kadar eğim verin oda yardımcı olur benim öyle.