RaziyeNu Kızlar 11 aylık bebeğim uyurken emekliyo sebebi ne olabilir sizce yerde yatıyoduk ama bir haftadır falan uyurken emeklemeye başladı hiç ağlamıyo gözü yarı kapalı emekliyo varmı başına gelen🙄
1prens1prensesannesii RaziyeNu yaşına girmesine 10 gün var oğlumun. Yaklaşık 15 20 gğndğr o da yapıyor aynısını ama anlayamadım neden yapıyor. Kafasını gömüyor bildiğin emekliyot. Alıp tekrar yaptırıyorum uyuyor
aslimutlu1 RaziyeNu benim oğlan hala yapiyo onu bazen bakıyorum beşikte alıp başını gitmeye çalışıyor. Düzeltiyorum .galiba rüya görüyorlar ondan
Minikuzu RaziyeNu arkadaşımın çocuğu da gece oturarak uyuyormuş. Emeklemeyi ilk defa duydum inşallah bilen biri çıkar
1prens1prensesannesii RaziyeNu acaba dişten dolayı mı yapıyor felan diye düşünmüştüm bir ara ben. Yani belki saçma bir düşünce de bilemedim. İlk başlar da korkmuştum bende. Ama belki rüya felandır.
Burcu2- RaziyeNu kendilerini keşfettikleri için öyle canım biz. Nasıl uyurken dönüyoruz onlarda onu.bildikleri için gece de ayni şeyi yapıyorlar endişelenmeyin çok normal ama dikkat edin de basını falan çarpmasın kafa tarafına birşey koyun 😁
RaziyeNu Burcu2- Allah korusun canm ya geçende odanın kapısını açık bırakmıştım kendim mutfaktaydım kolidora çıktı emekleyerek yatağına koyuncada geri uyudu
_Ahlas_ RaziyeNu benim oğlumda 11 aylık sadece emeklese neyse oturuyo takla pozisyonu alıyo emekleme pozisyonunda öne geri yaparak kafasını başlığa vuruyo düzeltince uyumaya devam ediyo ama bende anlamadım nedenini ama bize özgü olmadığına da sevindim şuan..