Tam kapanmanın anlamını idrak edip mi uygulamaya koyuyorlar yoksa laf olsun diye mi, bir düşünmek lazım. Bugün bebeğim için çok acil olan bir malzeme için markete gitmem gerekti. O da ne?! Kasada oluşan kuyruklar, reyonlardaki (özellikle bakliyat reyonu) kalabalıklar, çenede maskeler, sosyal mesafesizlikler, hapşırmalar, tıksırmalar… Savaşa girmiyoruz, inzivaya çekilmiyoruz yahu 17 günlük bir korunma! Bu ülke bu zihniyetle daha çoook kandırır kendini, gerçekten yazık…