1almiratas 4 günlük bebeğim var küvezde olduğu için sağıp gönderiyorum fakat sol göğsümde baş parmağın tırnağı kadar bi sertlik var başına gelen var mı ?
ikicocukluAnne_ 1almiratas benim ikisinde de var emzirince geçiyor sütlenince tekrar oluyor bilmiyorum neden
1almiratas buselidunya ona baktım şişlik ve kızarıklık diyor. Sadece elimle dokunduğumda fark ediliyor.
buselidunya 1almiratas bende bir kere kızarıklık oldu gerisinde hep şişlik vardı ceviz büyüklüğünde 🥺 defalarca oldum