Merhabalar. 26 aylık oğlum var. 4. Ayından beri iştah problemi var. Denemediğimiz şey kalmadı. Önüne koyduğumuz yemeği asla kendi yemez tabakla birlikte yere atar. Ben kucağıma alıp yediriyorum 3_4 kaşık öyle yiyor. İstiyorum ki bizimle birlikte yesin yemeklerini. Nasıl alıştırabilirim kendi kendine yemeye? 2 yaş çocuklarınıza siz mi yediriyorsunuz, kendisi yiyebiliyor mu?