21 ayligiz 18 aylıkken kanda ferritin 7 çıktı demir damlasi vericekti doktor ama kustugu için sürekli onu bu ilacı verdi neyse 3 aydır içiyor lakin ne bı iştah açılması var öylece aynı çocuk sanki. Değerlerine kapanma bitsin baktircam . Israrla yemiyo örneğin sevdiği makarna yapıyorum oyun oynuyo atiyo o kadar yoruldum ki şu ramazan burnumdan geliyo resmen oruç mu tutuyorum napiyorum belli değil . İştah açan bişey istiyorum artık çok yoruldum yemek mama diye peşimde dolanan bı çocuk istiyorum 😔