Cicicivciv Merhaba bebeğim üçüncü ayına yeni girdi iki üç gündür uykusunda iç çeke çeke ağlıyor yaşayan var mı sebebi ne olabilir ?
Kbrasg Cicicivciv 1 ay 20 gunlük kızım dogdugundan beri öyle ağlıyor iç çekiyor bazen gülüyor bazen kas catıyor uyurken hep bir mimik
Aysegul3506 Cicicivciv evet damlalar daha da arttıyor. Benim kızımda öyle olmuştu ordan biliyorum.. rezene için kimyon demleyip için.. en iyisi bebeğe bişey kullanmamak. Zaten bi zaman sonra geçiyor ilk 3-4 ay sabretmek en güzeli ..
Cicicivciv Kbrasg ay internete bakıyorum psikolojimi bozdu nörolojik falan yazıyor tecrübelilere yaşayanlara sormak istedim 😊
Kayram2808 Cicicivciv benim bebeğim mışıl mışıl uyurken birden gözlerini çakı gibi açıp ellerini yana açıp başlardı ağlamaya hep okurdum annem okurdu sebebini bilmiyorum, büyüdükçe düzeldi
Sln20 Cicicivciv Benim kızım da ağlardı. İnternete hiç bakmayın oraya kalsa hepimizin 3 günlük ömrü var. Rüya görüyordur. Gaz da sıkıştırabilir. Başında konuşabilirsiniz her şey yolunda, yanındayım, güvendesin gibi. Ben hala öyle büyütüyorum 🌸