Busra2961 nurelem ben neler çektim o sarılıktan ikisininde 2 ay geçmedi ışık tedavisi gördüler topuklarına vurup burunlarını sıktırıyodum bana mısın demiyolardı 😣
nurelem Busra2961 bizimki alt grup kan uyuşmazlığı sarılığydı çok çektik bölge hastaneye göndereceklerdi gecmeseydş eğer küvezde çok kaldı yavrum
Egekutayannesi Benimde bebeğim 14 günlük sarılığı geçmedi değeri 15 çıkıyor bana ileri araştırma verdi çok korkuyorum bebeğimde bişey çıkacak diye. En başından beri 2 saatte bir besledim bende mama desteği mi alsam acaba
ysmgmz Bebitom_3 Bebitom_3 bizim 19 a çıkmıştı 3. Gununde kilo verdiği için olmuş,meğersem sütüm az geliyormuş..1 gece ışıkta yattı bebeğim2 saatte bir 30 cc mama verdik sabaha değeri hemen düştü.
Deletedmom54121 Bebitom_3 bol bol emzır bide şekerli su iyi gelıyordu eskiler yapıyo yanlıs ama iyi gelıyo napalım😂
Kirpapatyasi Bebitom_3 yaa şimdi soylemek ile soylememek arasindaym kac kere burdan yazdm batıl inanc diye beni linclediler oglum sarılık olmustu kınalı suyla banyo yaptırdm ve 7 yılın sabunuyla banyo yaptırdım 7 gun boyunca 7. Gunde hic biseyi kalmamıştı bunuda bana nenem söylemişti eskiden hep boyle yaparlarmis bende denedm gercekten oldu
Belinaysmom Bebitom_3 dönüşlü olarak verin yinede siz hem mama hemde sütnüzden şekerli suda sarıldığı düşürür diye biliyorum Birde kan uyuşmazlığı mı var acaba?
nursocum Bebitom_3 aydınlık yerlere koyun pencerenin önünde gün ışığında uyusun birde sarı ampül kullanmayın evde ve bol bol emzirin o çişle gider gerekirse mama bile verebilirsin ama şırınga yada kaşıkla ver biberona alışmasın
ikiprensannesii2 Bebitom_3 Korkma saat başı alarm kur emzir. Sütünün yetmediğini düşünüyosan kesinlikle mama al aç bırakma. Muhtemelen uyanmak istemiyodur benim oğlumda öyleydi burnunu sık, altını aç baktın olmuyo kaşıkla veya şırıngayla besle(yavaşça)
Mevacanimkizim Bebitom_3 Benim kızımın 7 çıkmasına rağmen yoğun bakıma almışlardı onlar yüzünden bebeğim ememedi kontorole gittigimde bebek vardı yeni dogmus aşırı belliydi ve anneside söyledi çok yüksek ama yatirmadilar evde ışık altında yatırıyorum Dr demiş öyle yapın diye her Dr bir olmuyor siz emiyorsa bol bol emzirin inşallah gececektir yüreğinizi ferah tutun 💜
2ccocukluben Bebitom_3 bizde 2 aylık olduk. Yeni doğduğunda 1 haftalıkken 13 çıktı değeri hem emzir hem mama ver asla aç kalmasın ağlat uyandır karnını doyur dedi doktor memeyi almıyorsa gerekiyorsa topuğunu burnunu sık ağlasın
Senasebahat Bebitom_3 inşallah düşer ama korkma gecer Bn ilk bebegim olunca cok sürünce telaş yapmıştım
Ezgiasya Bebitom_3 10 gun once dogum yaptım 5 günlük kontrolüm de değeri 13 cıktı doktor keyfinize bakın sarılık yok dedı oğlumun gözleri falan sariydi oysaki yenıdogan da 21 değerinin ustundeyse sarılık tehlikesi var dedi nette de oyle yazıyor bu doktorları ben anlamıyorum bol bol emzır olmadı mama takviyesi ver 1 ay. Cisle atsın kuzucuk
Bebitom_3 Herkese teşekkür ederim… mamaya başladık ve sürekli sütü çekerek verdim.. 2 gün değerimiz 15 düştü doktorda yatırmaktan vazgeçti. Önemli olan düzgün yemesi ben emiyor diye doyuyor sanıyordum meğersem sütüm çok az geliyormuş