Iyi geceler herkese, ben cok kötüyüm, çünkü bebeğim köpek dişi sancısı çekiyor. Diş olduğunu düşünüyorum çünkü normal zamanda doğduğundan beri hiç salyası akmadı sadece diş dönemlerinde akıyor ve şuan çok ciddi salyası var. Aşırı huzursuz, sürekli bana yardım et diyen gözlerle bakıyor. 4 saatte bir 3 kez calpol verdim, calpol ateşi 36,5 e düşürüyor fakat etkisi geçmeye yakın ateşi 38,7 i gördüğü oldu. Diş ateşi 38 i geçmez derler. Diş eminim ama yine de kaygılanmalı mıyım, acile gidelim mi? (11 aylık, şuan son calpolu vereli 1 saat oldu ve uyuyor.) Yardımcı olan herkese şimdiden çok teşekkür ediyorum.