Dilcem28 Kızlar bebeğimin dişleri cıktı. Emerken isiriyordu bende refleksle göğsümü çektim et parcasi koptu. Simdi orasi yara boyle boşluk. Bebegim emerken ona zararı olur.mu yara olduğu icin. Su akıyor gibi ordan. Bebeğime zarari olur mu
Gzmkrm Dilcem28 olmaz canım ilk zaman göğsü yara olan annelere Kanada da emzirin diyolar çok geçmiş olsun içim acıdı okurken
Sln20 Dilcem28 Doktorunuza bir danışın isterseniz. Bende de çatlamalar oldu emzirmeyi kestim o göğüsten. Evicap ve lansinoh kullanıyorum daha iyi. Belki iyileşmesini bekleyebilirsiniz.
Elif-Cakar Dilcem28 benzer durum oldu bende de emzirmeyi kesmedim hatta bircok krem kullanfım sadece garmastan pomad ile iyi oldu gogsum emdikçe daha çok acıyordu 3-4 güne toparladı
Sln20 Dilcem28 Evet doktor kes dedi kanar emzirdikçe iyileşmez dedi. Evicap verdi, iğneyle delip yağını sürüyorum. Lansinoh zaten kullanıyorum. 2 günde toparladı. Süt kesilmesi için de diğeriyle emzirdiğin için gelir ondan da dedi.
Dilcem28 Sln20 anladım doktor sizin icin dedi ozamann hızlı iyilessin diye bebek ile ilgili ni durum yok
Dilcem28 Elif-Cakar evet sabaha kadar emziirmiyorum kapanıyor gibi orası bir emiyor off offf ağlıyorum. Lansinoh sürüyorum 20 dk bir ama iyilesmiyor
Sln20 Dilcem28 Kanadığı için bebeğin ağzına kan gidiyor sonuçta tabii ki bebekle alakası var. İyileşip sağlıklı emebilmesi için kestirdi.