Aybuke1 doktorunuz da tavsiye alabilirsin canım belki tavsiye edecegi bı yöntem falan vardır. Ama tavsiyem nasılsa buyunce yer deme. Çiğneme refleksi çok önemli. Ben anaokulu çağında çiğneme reflkesi kazanamamış öğrenci gördüm ve duydum. Farklı farklı şeylerle oyunlarla falan çiğnemeyi ogretebilirsin bence. Benim oğlum da 13 Aylık, son 1 aya kadar hiç yemezdi kahvaltı, belki 2 yemek kaşığı anca yedirebilirdim, ### bulamaç tarzı şeyleri ağzına bile sokmadı zaten bir kere denedim, sonra da yapmadım, daha iyi alışmasın diye. Şimdi artık baya yemeye başladı şükür. Kahvaltı yemediği zamanlar öğlen yemeğini daha erken verirdim öğlen güzel yiyeceği şeyler yapardım mesela.