Seymao Kizlar bu pompadan kullanan var mi , sütüm cok geliyor bazen cok doluyor. Disari ciktigimizda bir biberonluk kullanmak icin sagim pompasi almak istiyorum devamli kullanacagim birsey degil o yuzden cok para vermek istemiyorum . Bu isimi ![görürmü??!
luckymom77 Seymao eğer manuel pompasından bahsediyorsanız ben kullanıyorum gayet yeterli oluyor, zaten bebegin emiyorsa sadece ihtiyaç oldugubda sagmak ıcın yeterlı bir ürün
Seymao luckymom77 20 liralik bir urun canim kücük birsey ucunda mavi sıkmalik pompasi var. Resim ekleyemedim
Kubrka luckymom77 bende bu üründen aldım ama eczacı bunda sağdınız sütğ kullanamazsınız dedi siz sağdıktan sonra bebeğinize içiriyomusunuz
luckymom77 Seymao yeterli kesinlikle, zaten 20 liraymış bi alın deneyin pişman olmazsınız bence, he olurda işinizi görmezse 20 lira yani cok üzmez. Ama elektrikliler pahalı direk ondan alıp kullanmazsanız üzer :)
Kubrka luckymom77 sanırım pompasından dolayı internetten felan baktım bişey bulamadım o kadar süt sağdım boşa gidiyor üzülüyorum versem cocuğa bişey olurmu acaba