Prensinannesii Sevi01 ben aptamil ikiye geçince oğlum bir süre içmedi ama yani sonra biri de verism onu da içmedi
Sevi01 Deletedmom0099 doğduğundan beri bende sma kullanıyorum çok memnundum ama artık 2 numaraya geçtik ve geçtiğimiz gün sorun yaşamaya başladım