Merhaba kızlar sorum özellikle benim gibi evde tek olanlara sürekli evde olanlara. 1 yaşında bebeğim ve artık çocuk çok sıkıldı bildiğiniz kendini yere atıp sıkıntıdan ağladığı oluyor sürekli evde ikimiziz oyundan hemen sıkılıyor oyuncaklardan sıkılıyor mecbur tv açıp oyalaniyoruz ama sıkıcı günler neler yapabiliriz 1 yaşındaki bebek ne tarz aktiviteler yapabilir sevebilir sizlerin günü nasıl geçiyor merak ettim