Birkucukeylulmeselesi 1234bebegim_ valla biz 2 aydır kullanıyoruz aman aman kilo almadı ama eskisi gibi de değil aldı tabiki 600-800 gr civarı aldırdı mama dışında hiçbir şey tüketmiyor diyebilirim ha tabi anne sütünün yanında
1234bebegim_ Giizz biliyorum ki yanlis anlamayin kndini bilmeyen bi suru insan var burda kulanan da var kulanmayanda o yuzden oyle yazdim basliga😊
Birkucukeylulmeselesi Aysegul3506 kaşık mama dimi hip te herbaby topak topak evet eritmesi zorluyor arada öğürüyor kızımda