Merhaba,
aklıma takıldı tecrübeli annelere de sormak istedim. Bebeğim 7 ay 12 günlük bebeğimin bakımıyla ben ve babası ilgileniyor doğum yaptığımdan beri sadece ikimiz ilgileniyoruz fakat bebeğim babasını görünce heyecanlanıp çok mutlu oluyor ama bana aynı tepkileri vermiyor yada akrabamızla, arkadaşlarımızla görüştüğümüzde herkese gülücük saçıyor yani benim onun gözünde sanırım diğer insanlardan bir farkım yok bazen bu durum beni üzüyor sizce bu aylarda böyle olması normal mi ?