Karanbuse11 2. Gün ateşim kesildi 3. Gün sabah içip bıraktım 12 saat ara ileydi. Ben özellikle sordum doktora hiç bi şey olmaz dedi atma sütünü emzir dedi. Hiç bi şey olmadı şükür ağrı kesici içtim 2 gün de. Sıcak havlu, su torbası bastım mememe çok ağrı yaptı ama açtı baya, soğuk lahana da yaptım oda ateşini aldı gibi oldu.