Kızlar merhaba, 2 ay önce kadar normal doğum yaptım. Makatımda çatlak oluşmuş. En başta kendim birşeyler yaptım rahatladım ancak diyete başlayınca sıkıntım tekrarladı doktora gittim kremler verdi kullanıyorum diyetime de devam ediyorum. Su da epey içiyorum ama henüz iyileşmedi hala dışkılama sırasında acı oluyor. Başına gelen var mı n’aptınız geçti mi çözüm buldunuz mu ?