Haticedd 5.5 aylığız bütün kış askılı ile gezdim, asla sütyen bile giyemedim duştan çıkarken ter basmaya başlıyor daha. Ne zaman hafifleyecek bilmiyorum adet olunca ter başları geçiyor dediler 10 gün önce oldum ama geçmedi daha şimdi böyleyse yazın halimi düşünemiyorum bende