ErvaSare Merhaba arkadaşlar kızım 4.5 aylık, elleri emziği kaşıyıcısı yetmiyor çocuğa durmaksızın ağlıyor artık jel kullan dediler ama tavsiyesi olan var mı? Bu aylarda da diş çıkar mı ki?
Eesay ErvaSare jel sağlıklı olmadığı için çok önerilmiyor ama tetagil ya da osanit gibi granül ürünler rahatlatıyor