Habis07 Kuz bebegm dortbucuk aylık ve saclarını yoluyor b bakıyorum agzına gotrmus bide napıcam neden boyledr blen varmı
MasalAda Habis07 benim kız 10 aylık doğduğundan beri yolar saçlarını valla bende bi çözüm bulamadım cicik kızım cicik diyorum inadına iyice yoluyor 🤣 özellikle uykusu geldiğinde bunu yapar şimdiki bebeler ergen olarak doğuyor 😄