Akcabeytas 1 hafta oldu baslayali toplam 3 gun belki verdim yeni başladım bakicaz ama cok lezzetli oluyor bende sey yapiyorum
Yarim muz ile 60 cc sütümü sagip eziyorum 3 tane bebe bisküvisi atiyorum pirinc ununu su ile kaynatip muhallebi yapıyorum hepsini bi kapta birlestirip icine 3 damla hakiki zeytinyağı döküyorum robotdan geçiriyorum inanilmaz lezzetli oluyor bunu diğer meyveler ilede yapiyorum ama en lezzetli muzlu