Sln20 Mom832324 Benim saatlerim gibi genel olarak. Ben 18.30 gibi formül süt veriyorum, 20.30 gibi muhallebi, 21.00 - 21.30 uyku. Atlamışım ama 23.30 gibi formül süt veriyorum yine yoksa sabaha kadar acıkıyor garip saatlerde uyanıyor :)
Mom832324 Sln20 doğru canım anne sütü almıyorsa formül süt vermek gerekiyor 😊😊 geceleri acıkıyor çünkü bebisler
Sln20 Mom832324 Doğduğundan beri mama meme gidiyoruz biz. Hala 4-5 defa emziriyorum günde ama minik doğduğu için destek gerekti 🥰
Mom832324 Yaseminnnnn93 bebeğine göre veriyorsun yani canım. Peki şey sorcam blendir kullanmaya başladım mi ben bütün taşımları ya çatalla ezerek yada rendeleyerek verdim. Çorba yapınca da blend etmek gerekiyor şimdi
Yaseminnnnn93 Mom832324 corbada blendar yapıyorum çünkü suyla sebze birleşmez öbür cesit ama cogu şeyi puturlu veriyorum
Mom832324 Sln20 bende 2 ay mama meme olarak gitmiştim sütüm yetersiz diye daha sonra süt yapıcı şeyler yiyerek çok şükür sadece memeye dönebildik. Sağlıklı olsunlar da önemli olan bu canım ♥️🙏😊