Mom0988 Baştan sona saçmalığın içindeyiz zaten ama bir şey olmaz canım, dün polisi aradım bütün millet dışarda geziyo nasıl yasak bu dedim adres verdim yemin ederim mahalleye bile girmeden ucundan iki korna çalıp gittiler bu kadar boşa sıkıyoruz kendimizi