Black8 1. Ayın sonunda hepatit B nin 2. Dozu yapılıyor zaten bi yaparken ağlıyor sonra hiçbirşey olmuyor. 2. Ayın sonunda 3 aşı var ikisi bacak biri kol verem, zatürre ve karma aşısı yapılıyor. Ben aşırı korkmuştum gece çok ağlicak ateşlenecek diye hiçte krizler olmadı. 2 saat sonra calpol verdim bide gece verdim hafif çıkar gibi oldu ateşi ertesi gün birazcık huysuzdu o kadar başkada bişey olmadı