pamuksekerinannesii Kizlar emziriyorum ve ek gidaya geçtik 2,5 hafta oldu yanliz emzirme saati nasıl olmali ek gida araligi nasil olmali sabah uyandığında emzirmelimiyim yoksa direk kahvalti yaptirip 1 saat sonrasi mi emzirmeliyim nasıl oluyor sistem bi beceremedim :(
Bebegim_28 pamuksekerinannesii kızım 5 ay 21 günlük. 3 4 gündür çorbalara geçtim (tadımlıkları bitirdim) merhaba genellikle öğlen veriyorum çorbasını günde bir öğün 1 ay sonra günde iki öğün yaparım
MomofGok pamuksekerinannesii emzirme düzeninizi bozmayın bebeğiniz kaç saatte bir acıkıp emiyorsa yine o şekilde devam edin. Mesela sabah emzirdikten 1 saat sonra ek gıdasını verin ne çok tok olsun ne de aç. Öğlen ve akşam için de uyku saati olmamasına dikkat edin uykusu olunca da yemiyorlar.
CanselK pamuksekerinannesii Sistemi kendin kurucaksın. Mesela benim kızım 8 gibi uyanıyor mamasını veriyorum, daha sonra bizle beraber saat 10 gibi kahvaltısını yapıyor. Biz 9 buçuk aylığız o yüzden 3 öğün ek gıda veriyorum. Sabah öğle ve akşam.
Zeynepbzp pamuksekerinannesii Bizim doktorumuz yeni başladığımız dönemde emzirdikten bir süre sonra ek gıda verin demişti doyumluk değil tadımlık olduğu için.
pamuksekerinannesii Bebegim_28 ben 3 öğün veriyorum sabah öğle aksam seklinde ama saat ayarlamak çok zor emme saatlerimiz belli olmuyo bu yüzden oturtamiyorum düzeni ve cok zor oluyor buda benim için Bebegim_28 CanselK biz 6 ayligiz ama doktorumuz kontrolünde gidiyo 3 öğün veriyoruz bizde bazen hiç vermiyorum sadece emziriyorum değişiyor emme saatleri 3,4 saat sonra olsun dedi doktorumuz ek gida ver dedi öylede olmuyor ay ek gıda olayını sevmedim ben😅
CanselK pamuksekerinannesii 6 aylık için ek gıda 3 öğün biraz fazla değil mi, bu aylarda öncelik anne sütü olmalı ve 1 öğün verilmeli ek gıda sadece demişti bizimde doktorumuz. Kahvaltıyada 7. Ayda başlayabilirsiniz demişti ben 6 buçuk falandı kahvaltı verdiğimde. Tabi siz annesisiniz daha iyi bilirsiniz
pamuksekerinannesii CanselK her doktor farklı konuşur ve 3 öğünü malesef keyfimden vermiyorum asla devam sütü mama alan bi kiz degil ağzına sürdüğü an kusar sütüm var surekli memede olmasina ragmen artık yetmiyor kilo kaybi başladı 2 hafta icinde 600 gr verdigini fark ettik bundan dolayı ek gıda öncelikli gidiyor takviye degil ana menusu oldu ek gidalar
17112020 6 aya 3 öğün olmaz …zamanla artar öğün yoksa kilo kaybi yasayabilirsnz oncelik süttür.. once sütü alsin 2 saat sonra gibi mama verin…bazi anneler acken mama verir size kalmis
pamuksekerinannesii 17112020 yanliz bizde şöyle bir durum var ben zaten surekli emziriyorum.. sabah ogle akssm meme hep ağızda ve artık doymuyor hep emmek istiyor bundan kaynakli kahvalti ara ogun corba aksamda ya meyve yada gece mamasi yapiyor yarim saat sonra emzirip uyutuyorum.
aybukemom pamuksekerinannesii doktor osman gönülal var youtube da ay ay gelişim videolarınvar orda detaylı anlatıyor
Ayseksii pamuksekerinannesii 7 ay 15 günlük 3 öğün veriyorum kahvaltı çorba gece maması şeklinde. Ben doyumluk veriyorum artık 2 haftadır bu şekilde yapmaya başladım ilk kalkınca mama sonra kahvaltı
Eminerd pamuksekerinannesii 4 gün sonra 7 aylık olacak ilk kalktığında mama 3 saat sonra kahvaltı, öğlen 1 gibi çorba , akşam üzeri 5 te yoğurt yada meyve veriyorum 😊 mama içmesine göre ek gıda saatleri 1 saat değişebiliyor 😊
CanselK pamuksekerinannesii gerekçesi varsa bişi diyemem. Cici bebe yapıp verebilirsin eğer meyve verdiysen içine muz elma falan koyabilirsin. Güzel kilo aldırıyor cici bebe
pamuksekerinannesii CanselK hergun veriyorum cicibebe pureler yemekler ama itiyor genelde birtek muzlu seyleri seviyor peynir ürünleri seviyor birde avakado olan seyleri onun harici cok zorlanıyorum ama kendi yedigim yemeklere bayiliyor sularini veriyorum ekmek icini veriyorum onlari kana kana su icer gibi yiyor bende şaştım napcam diye
pamuksekerinannesii CanselK ah canim ah cok zorlanıyorum kiloda veriyor :( pirinc unu ile yapiyorum herseyini cokta lezzetli oluyorlar ben bile yiyorum ama 2,3 tanesini anca yiyo isine gelmeyeni kusuyor simdi labne yoğurt pekmez ve elma rendeledim karistirdim uyansin bi onu denicem bakalim ne olacak gunum hep yemek mama ile geciyor
CanselK pamuksekerinannesii Mama hangi mamayı denediniz. Bi iki tane daha deneseniz. Mesela benim kızımda mama yiyor. İlk bi tane denedik yemedi sonra aptamil denedik onu yedi