hmrvkara bol sıvı tüketin derim ılık şeyler için ıhlamur papatya çayı falan doktorum önermişti en onemlisi de bebeginize bulaşmaması için maskeyle gezin evi de havalandirmaya calisin ben oyle yapiyordum hasta olduğumda benimki antibiyotik kullaninca duzeldi malesef 🤷♀️