Prensescilek wee baby aldım bugün, keske postu oğlen saatlerinde acsaydınız. ☹Benimki 6 aylık gerçi deneme amaclı ucuz birşey aldım çünkü bardakla icmeyi cok seviyor alıstırma bardağını pek sevecegini sanmiyorum. O yüzden bende burda durayımda iyi bir oneri olurda oğlumda severse onu alırım bariii🤷♀️