fatmaaklccc Merhaba danışmak istedimde, oğlum şuan 3 buçuk aylik sezeryan doğum yaptim .ilk kırkım çıktığında adet kanamasi gördüm ondan sonra hic gormedim yasayanlar varmi me zaman adet görürüm???
Durukusunannesii fatmaaklccc bunun sezeryan ve normalle bi bağlantısı yokki :) 1 seneye kadar adet olmamak normal kabul ediliyo