Dkk Kızım 11 aylık. 1 haftador sürekli parmağı ile avizeleri gösteriyor . Dokunmak istermsn dedim biraz kaldırdım tir tir titredi 🥺🥺 bakıp bakıp ağlıyor .. başına gelen var mı? herhangi bir rahatsızlık olabilir mi?
Guligul Dkk 😄😄😄😄 seni takibe aldigim icin butun postlarin karsima cikiyor canim rahat birak su cocugu artik 😄😄😄
Mrs_Mert Dkk çevresini tanıyodur. Bebekler en olmadık şeyden bile etkilenebiliyo çünkü ilk defa görüyo. Sesi, görünüşü onlara ürkütücü gelebilir. Normaldir bence. Akşamları falan lambayı birlikte yakmayı deneyin belki zamanla alışır
Deniz_kvk Dkk benim bebegim degilde, esimin kuzeninin bebegi bize gelince salondaki avizeden cok korkuyordu. Ona bakip kacmaya calisiyordu.
Dkk Guligul 😂😂😂😂😂 kızımın iç sesi olduğuna yemin edebilirim ama ıspatlayamam adminler burya bi el atın hesap sahte 🐣
Guligul Dkk 😄😄😄 kizz etrafi tanimaya calisiyor cocuk. Buyuk ihtimal avizenin yanip sondugunu kesfetti onu izlemek istiyor. Bebegin hasta veya geri degil gayet normal. Simdi sakin ol ve o bebegi yere birak 😍
Deniz_kvk Dkk suan 3 yasinda , avizeden korkarken 8/10 aylikti sanirim. Bir sorun yok siz ne gibi bir problemden supheleniyorsunuzki