Hannah toplamda benim okuduğum 3 farklı eğitim var birincisi ve ikinciyi birbirine karıştırdım yatağının yanına sandalye koydum ve onu yatağına bıraktım b süre oynadı emzik hayat kurtardı bu dönemde özellikle b süre sonra sıkıldı sallanmak istedi ağladıkça kucağıma aldım sakinleşince bıraktım sandalyede oturarak yanında olduğumu söyledim ninni söyledim sırtını okşadım ilk gece çok tepki vermedi 2. Gece biraz zor geçitor ama bu süreç ayları bulmuyor siz kendini önce hazırlamalısınız ben de çok deneyip bıraktım ama şuan iyi ki yapmışım diyorum sallayarak çocuğumun uykusundan çalmışım diyebilirim çok net sakin olmanız gerek hiç bir çocuk biraz ağladı diye hasta olmaz gün içinde olur olmadık birçok şeye ağlıyorlar ama 4. Gece zaten alışmış oluyor yanında olduğunuzu görsün en önemlisi