Peri25 Selamlar 3 yaşındaki kızım bir müzik veya herhangi ritmik gelecek bir şey de kendi etrafın da dönüyor veya hiç birsey olmasa da dönüyor sizinkiler de var mı böyle bir durum? 😶
Mom987 Peri25 Otizim açısından kokuyorsanız tek bir durumla bir şey söylenemez. O an oyun yapıyordur. Mesela o dönme olayı saka farklı oluyor. Dakikalarca sürüyormuş. Ve etrafında kimse yok gibi tepkisiz oluyorlarmış
Mom070 Peri25 Evet döner hatta gözlerini şaşı yaparak dönüyor yada sağa dönerken sola bakarak dönüyor bazen o kadar dönüyor ki başı dönüp düşüyor müdahale edince daha fazla yapıyor o yüzden karışmıyorum. 3 yaşa 1 ay var.
Elis21 Peri25 Kızım 2 buçuk yaşında oyun amacıyla sürekli dönüyor yapma dedikçe daha da çok yapıyor ta ki düşene kadar🤣
Peri25 Mom987 konuşma yönünden VS hiç bir sıkıntısı yok ama kendi etrafında dönme 🎡 durumu neden diyorum oyun anlamında mı yapıyor anlamıyorum ki😔
Mom987 Peri25 Mesela bunu yaparken size bakıp gülüyordur kesin bir de yanyan bakıyordur 😊 çocukken bende dönerdim oyun amaçlı
Peri25 Mom987 aynen öyle içim rahatladı gerçekten ne bileyim insan her şeyi takıyor neden yapıyor diye birden kalkıp kendi etrafında dönüyor 🙄
Naremsi Bende 4 -5 aylıkken kafasını sallardı hızlıca deli gibi korkardım bir sorun mu var acaba diye arayıp doktora sormuştum 😂😂o aklıma geldi inanın
Peri25 Elis21 aynı demek ki bir bakıyorum semazenler gibi kendi etrafında dönüyor insan yorulmaz mi ya🥺