Mom070 Mom4775 Benimde umudum o şekildeydi ama sarkıyor işte bunun 3 yaşı da varmış bende şimdi ondan korkuyorum. 🤦♀️
Mucizem_0809 Mom4775 inşallah öyledir 17 aylıkken başladı bizde 24 oldu daha beter haldeyiz dün gece resmen morardı ay bide konuşmaya asla gönlüde yok derdini anlatamadıkça hepten sinir harbi içindeyiz
Mom4775 Mom070 umut olsun çevremde kiminle konuşsam 3 yaşında her şey çok güzel oluyor diyor. Sihirli değenek değmiş gibi yoluna giriyormuş her şey.
Mom4775 Mucizem_0809 benimki de 15 nde 24 olacak. Dili baya açık ama ona rağmen saçmasapan her şeye ağlıyor.